Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΟΦ
Ιδιαίτερα στο Φίλο και παλιό συμπαίκτη Γιάννη Κωστή από την Κρήτη.

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΚΑΛΚΑ
Φίλοι μου, θέλω να σας ανακοινώσω ότι αποφάσισα να σταματήσω να γράφω στο blog μας, διότι είμαι αντίθετος σε κάποιες πρακτικές ορισμένων ατόμων που έτυχε να ασχολούνται με το συγκεκριμένο blog.
Εγώ έχω μάθει να εκφράζομαι ελεύθερα άλλα να αφήνω και τους άλλους να εκφράζουν ελεύθερα την γνώμη τους και τα σχόλια τους έστω και αν κάποιες φορές είναι αρκετά καυστικοί, στο κάτω κάτω είναι τιμή μας που αφήνουν το σχόλιο τους.
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να φιμώνει κανέναν. Η λογοκρισία στα λεγόμενα των φίλων του Blog μας δεν είναι της φιλοσοφίας μου.
Οποιαδήποτε σχόλια, άρση σχολίων και απαράδεκτες ψηφοφορίες που προσβάλουν τα καταπληκτικά παιδιά της Διοίκησης δεν έχουν ουδεμία σχέση με εμένα.
Ευχαριστώ που με τιμήσατε με την ανάγνωση και τα σχόλια σας και δεσμεύομαι ότι θα τα ξαναπούμε σύντομα κάτω από άλλες συνθήκες.

Με Τιμή
ΚΑΛΚΑ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΣΕΙΣ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ.
ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΚΑ, ΟΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΗ. Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ (Σ΄ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΚΑΙ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΟΣΗ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ). ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΗ Η ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΑΤΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ (ΕΝΑΣ-ΔΥΟ?) ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ. ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΟΦΑΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ. ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΧΕΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΟΦΑΡΕΣ (ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ)

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΚΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.

lainas είπε...

Παιδιά ηρεμήστε. Ένα κακό αποτέλεσμα δεν πρέπει να γίνει η αιτία διαλυσης ότι και όσων χτίσαμε με κόπο. Άν υπάρχει κάποιος που προβληματίζεται με την αστάθεια της ομάδας αυτός είμαι εγώ, γιατί δεν είμαι δίπλα σας να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια. Μπορείτε όμως και χωρίς εμένα να πετύχετε τον στόχο της ανόδου. Άλλωστε το έχετε αποδείξει με την μέχρι τώρα πορεία. Μη δίνετε δικαίωμα για σχόλια στους επικριτές μας. Να έχετε αυτοσυγκράτηση, συνεργασία με τη διοίκηση, να αποφεύγετε ακραίους χαρακτηρισμούς για συμπαίκτες και παράγοντες, να συνεχίσετε όλοι την προσπάθεια για την επιτευξη του τελικού στόχου. Τάκη μαζί ζήσαμε τις πιο δύσκολες στιγμές στην ιστορία της ομάδας. Σου ζητάω λοιπόν μια προσωπική χάρη, μείνε και βοήθησε την ομάδα με όλες σου τις δυνάμεις. Προβλήματα πάντα υπάρχουν και μέσα από αυτά δυναμώνουμε. Το πρόγραμμά μας είναι εύκολο για τη συνέχεια, μην αγχώνεστε, κάντε μια καινούργια αρχή την κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

αναδημοσιευση απο το guestbook του gofilippiada.gr

ΣΚΙΕΣ

Μια σκια στο Μιτσικελι σαν γουρουνι στο τσιγκελι
και σκια απο κιλιμι σαν ψωμι χωρις προζυμι.
Στα νερα του Βοιδοματη η σκια ενος διαβατη
και στης Αρτας το γιοφυρι μια σκια απο τσαντηρι.

Δυο τα ονόματα κολώνες θα στηρίζουν για αιώνες,
ενα χέρι με μια δάδα πανω απο την Φιλιππιαδα.
Μια σκια του μαυρου αερα σα μπαλια του Καλκαντερα,
μια σκια πανω στην πλαση ριχνει το αγαλμα Γιολδάση.