Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Ζήτω συγνώμη από τον προπονητή του ΑΟΦ Νίκο Ζήκα που δεν τον έβαλα στο άρμα της Μπάρτσα το συμπλήρωσα σήμερα. Πέπε συνέχισε είμαστε μαζί σου.
Επίσης οφείλω να αναφερθώ και στον Γυμναστή-Προπονητή του ΑΟΦ κο Βάΐο, ένα μερίδιο της επιτυχίας ανήκει και σ΄ αυτόν και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για τον ενεργό του ρόλο στην ομάδα διότι πέραν των γνώσεων του, είναι και πολύ καλό παιδί.
Τέλος να δώσουμε και τα εύσημα στον φυσιοθεραπευτή της ομάδας κο Κωστάκο Δημήτρη, ο οποίος αγωνιά κάθε λεπτό στην γραμμή του πλάγιου άουτ, δίνοντας, τις πρώτες βοήθειες αλλά και συμβουλές στους παίχτες μας, μιας εκτός των άλλων είναι και Γυμναστής-Προπονητής ποδοσφαίρου.

8 σχόλια:

ΚΑΛΚΟ είπε...

ΜΕ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ, ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ "ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ".ΣΤΗΡΙΖΩ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΕΠΕ(ΝΙΚΟ ΖΗΚΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΝΤΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΕΑΜ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΧΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ.ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ ΜΑΣ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ti doylia kanis esy sto texniko team re magale..............

Ανώνυμος είπε...

....boi8aei tin oma8a opws mporei....alla pou na ksereis esy re megale.....

Ανώνυμος είπε...

οι ασχετοι να μην πιανουν στο στομα τους τον καλκα.
αμπαλε αν θελεις ανεβα στο γηπεδο να δεις τι δουλεια κανει

Ανώνυμος είπε...

H mpartsa zitise sigxonefsi me aof.

Unknown είπε...

Δημήτρη για σου …
Δημήτρη και σε όποιον έχει σαν σκέψη να κάνει συγχώνευση με τον ΤΑΠ ΕΘΝΙΚΟ
Καλό θα είναι να θυμηθούν το πώς έγινε ο Α.Ο.ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΟΣ και μετά να πράξουν ανάλογα και κατά συνείδηση. Και αν κάποιος δεν θυμάται πως μορφή σαν τον ΜΑΝΟΛΗ ΚΩΣΤΑΚΟ αναγκάστηκε και με την προσωπική μου βοήθεια στο (χαρτομάνη) να ιδρύσει τον Α.Ο.ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΟΣ να του το θυμίσω εγώ…
Φίλε Δημήτρη υπήρξαν και άλλοι πρόεδροι που όχι μόνο δώσανε στον ΕΘΝΙΚΟ αλλά παραδώσαν και τη πήραν ;;;;;;; Άστα φίλε είναι κάτι που δεν γράφετε και λέγετε στον αέρα.
Καλός ο ΕΘΝΙΚΟΣ αλλά δεν είναι να το λέμε αλλά και να το πράττουμε θα μου επιτρέψεις φίλε Δημήτρη να γνωρίζω πολλά περισσότερα από την συνεργασία που είχα με τον Γίγαντα (ΜΑΝΟΛΟ) Και ευχή μου είναι εσύ και όσοι είστε τώρα στην Ομάδα που από την απέναντι μεριά …. Ακόμα την φωνάζουν Α.Ο ΠΟΥΦ και μετά σκέπτεστε και για συγχώνευση ( ΗΜΑΡΤΟΝ)
Ομόνοια στον Α.Ο.Φ Και καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα Δημήτρη.
Υ.Γ
ΟΣΟΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.Ο.Φ
ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ
ΒΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ
Γ.Κ

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΑΡΧΗΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΝΕΜΟΥΣ.ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΑΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΟΦ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ.ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ,ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝ.ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΓΑΝΕ.ΕΝΤΟΥΤΗΣ ΕΜΕΙΣ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ.
ΟΤΑΝ Ο ΑΟΦ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΆΥΤΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.
ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΝΝΗ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΕΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΟΥΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ.
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΑΟΦ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΔΙΟΤΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΑΜΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ.
ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ

ΚΑΛΚΑ

Unknown είπε...

Καλημέρα Δημήτρη κ ευχαριστώ για τις ευχέ σου…
Δημήτρη καλό μου ακούγετε για το (ΒΑΣΚΟΣ) κ έτσι να μείνεις εσύ και πολύ άλλοι στον χώρο μας.
Αν και μακριά ξέρω τα προβλήματα που έχετε και τη κάνετε να τα ξεπεράσετε για να ορθοποδήσει η ομάδα. Επίσης ξέρω ότι εσύ και ορισμένα άλλα παιδιά με κανέναν τρόπο δεν θα θέλατε την συγχώνευση όπως ξέρω και κάποιους άλλους πως διακαής τους πόθος είναι πως θα διαλύσουν αυτή την ομάδα!!!!!!! Δημήτρη αυτή η ομάδα έχει φίλους και πολλούς μάλιστα και όχι μόνο από την οικογένεια της αλλά και φίλους Γειτόνους που αν δεν βρίσκονται τόσο κοντά είναι γιατί νιώθουν πως είναι οικογενειακή υπόθεση. Φίλε κάνετε την προσπάθεια σας αλλά κάνετε και μια προσπάθεια να σας πλαισιώσουν και άλλοι και θα δεις θα υπάρξει ανταπόκριση πιστεύω.
Προσωπικά εγώ σαν Γιάννης και το εννοώ θα είμαι δίπλα σας όχι απέναντι σας όποτε χρειαστεί και όταν με το καλό τελειώσει η αγωνιστική περίοδο τα βάζουμε όλα τα θέματα στο τραπέζι χωρίς συμφέρων και σκοπιμότητες και θα λύσουμε όλα τα προβλήματα….
Κουράγιο υπομονή για την συνέχεια και πάνω απ όλα ομοψυχία χωρίς ξερολίκια και συμφέρων…
ΥΓ
Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα σωθεί
Καλά να είστε όλοι σας!!!!!!!!!!!