Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΠΕΜΠΤΗ 05/02/2009

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΟΦΑΡΕΣ

Καταρχήν θα ήθελα να πω στους φίλους του ΑΟΦ ότι λόγο φόρτου εργασίας είναι δύσκολο να γράψω γι΄αυτό υπάρχουν κάποια κενά στη καθημερινή ενημέρωση. Σήμερα θα ασχοληθώ με τα σχόλια που έγιναν χθες.

Σχολιάζοντας τα Σχόλια
Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο Μιχάλης κατάλαβε επιτέλους το νόημα του blog και κάνει πλακίτσα. Το BLOG φίλε,αποτελεί ένα σε ένα τόπο συνάντησης όπου καλοί φίλοι ενημερώνονται για την ομάδα εκφράζουν τις απόψεις, τους προβληματισμούς ,τα αστεία , τα πειράγματα τους και δεν παρεξηγούνται.
Αυτή ακριβώς είναι και η επιτυχία του Blog μας, ότι, πέραν της ενημέρωσης για την ομάδα είναι και ένα ηλεκτρονικό καφέ, για φίλους που είναι δύσκολο να βρίσκονται και να τα λένε. Όσο για το σχόλιο σου σχετικά με τον κύριο Μπακοδήμο θα επικαλεσθώ την δήλωση του φίλου thesiοnel μόλις του είπα ότι επιστρέφει ο Μπακοδήμος:
«ο Χειμώνας τελειώνει δεν θέλουμε παλτά στην ομάδα».
Μήτσο αστειεύομαι είσαι κεφάλαιο για την ομάδα και είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσεις σημαντικά.

Ένα άλλο σχόλιο το οποίο μου προκάλεσε πικρά και αγανάκτηση ήταν του προέδρου του ΑΟΦ, που χωρίς περιστροφές μου ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεωθεί το συμβόλαιο μου για το νέο έτος.
Εφαρμόζεις τις τακτικές του Κόκκαλη και ας τον βρίζεις όλη μέρα .Έτσι και αυτός έδιωξε τον Ρίμπο, αφού του το ανακοίνωσε μέσω εφημερίδων. Λυπάμαι για συμπεριφορά σου απέναντι στο πρόσωπο μου και από εδώ και πέρα θα αντιμετωπίσεις μόνο το μένος μου, εδώ ακριβώς ζητώ και την συνδρομή του φίλου μου Ηλία Τζ που είναι γνωστός επικριτής σου. Όμως μην βιάζεσαι να με διώξεις διότι ο τεχνικός σύμβουλος κος Βέλιτς μου είπε ότι με θέλει για άλλα 2 χρόνια.
Όσο αφορά την τύχη μου μην ανησυχείς καθόλου, αμέσως μετά το σχόλιο σου έσπασε το τηλέφωνο μου, Έχω πρόταση από τοπική ομάδα η οποία μου προσφέρει, 10 μήνες συμβόλαιο με 25 ευρώ το μήνα.
Επίσης, πρόταση από ομάδα Α΄τοπικού πρωτθματος που πάει για άνοδο εκεί όμως θα δώσω εγώ 200 ευρώ για να παίξω.
Βλέπω ότι πάτε εσύ και Λαινας μεθοδεύεται την απομάκρυνση μου απο την ομάδα άλλα δεν θα σας περάσει,αυτά και τίποτε άλλο.-

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φιλε ΚΑΛΚΑ λυπαμαι αν σε πληγωσα αλλα ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν!
Αλλωστε εσυ με προκαλεσες και επρεπε να αντιδρασω αμεσα!
Απειλες και υβρεις δεν δεχομαι απο κανεναν!Σε εχω ΦΙΛΟ αλλα η ζωη ειναι πολλες φορες σκληρη,και εγω σαν Προεδρος πρεπει να παιρνω σκληρες και δυσκολες αποφασεις!!!
Σκεπτομαι μαλιστα κρεμωντας τα παπουτσια σου το καλοκαιρι να διοργανωσουμε ενα φιλικο ματς προς τιμην σου ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΚΑ-ΦΙΛΟΙ MESSI!!!
Εξαλλου μια θεση στο Δ.Σ. του ΑΟΦ σε περιμενει,για να εχω και επισημη αντιπολιτευση!Αλλα η μπαλα ΤΕΛΟΣ!!!
Το ιδιο ισχυει και για τον ΑΛΛΟΝ!!!

Ανώνυμος είπε...

Δέν μπορεί να υπάρξει ο ΑΟΦ χωρίς τον ΚΑΛΚΑ!

Ανώνυμος είπε...

Φιλτατε Ζήκα ο καλκα ειναι η ζωντανη ιστορια του ΑΟΦ.Ο σεβασμος στις παραδοσιακες αξιες ειναι προυποθεση για την εξελιξη σε οποιοδηποτε τομεα της κοινωνιας και δη στον αθλητισμο.

Ανώνυμος είπε...

προεδρε χωρις Καλκα η ομαδα δεν υφιστατai

ΚΑΛΚΟ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Προεδρε εσυ μπορει να φύγεις ο Κάλκα ποτε.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ο ΑΛΛΟΣ που λες θα σταματησει το ποδοσφαιρο οταν αποφασισει ο ιδιος και οχι οταν πεις εσύ

ΚΑΛΚΟ είπε...

ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΟΦ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΚΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΑΜΑ.ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ.ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ

ΚΑΛΚΟ είπε...

ΖΗΚΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

lainas είπε...

Χωρίς Κάλκα χάνεται η φαντασία και το πάθος, όμως φίλε Κάλκα θα πρέπει να ακολουθήσεις και εσύ εντατικό πρόγραμμα μαζί με τον Μπακοδήμο. Τον Αύγουστο θα περάσετε και οι δύο από ιατρικές εξετάσεις. Μόνο μη προκαλείς τον πρόεδρο και μας διώξει όλους από την ομάδα.